Hoe kan ik een klacht indienen? 

 

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over door ons geleverde producten of over onze dienstverlening. 

 

 

Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden.   

 

Klacht indienen

 

Wij vragen u vriendelijk om uw klacht via e-mail aan ons door te geven

 

Mail uw klacht naar  info@groenconcepten.nu of webshop4tuinen@gmail.com met de volgende gegevens: 

  • Uw naam
  • Straat en huisnummer
  • Postcode en woonplaats
  • Telefoonnummer ( overdag) en s'-avonds) 
  • Ordernummer
  • Dag/maand/jaar van aankoop
  • Duidelijke omschrijving van uw klacht
  • Maak een duidelijke foto van het kwaliteitsgebrek en de label met de productnaam

Wij zullen uw klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

 

 

Bevestiging 

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. 

 

Antwoord

Wij zullen uw  klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. 

 

Stichting Webshop Keurmerk

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

 

Europees ODR platform

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten van de EU ook  mogelijk om uw klacht ook voor tel leggen aan de Geschillencommissie via het ODR platform van de Europese Commissie.

 

Dit ODR platvorm kunt u vinden op:  http://ec.europa.eu/odr

 

Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.  

 

  

Transportschade of beschadigd in de verpakking?  

 

Meld eventuele (transport)-schade of onjuistheden zo snel mogelijk  na ontvangst van uw bestelling

  • Wij adviseren om direct bij levering van het product, deze in het bijzijn van de vervoerder te inspecteren en indien er een schade op zichtbaar is, het product aan de vervoerder terug te geven.
  • Hiervoor moet een aantekening op de pakbon gemaakt worden, zodat wij voor een correcte afhandeling kunnen en een vervangend product kunnen verzorgen. Maak direct een duidelijke foto van de schade, de pakbon of label van het product. 

 

Vraag over de geleverde kwaliteit? 


Stel uw vraag per mail en omschrijf deze zo duidelijk mogelijk.     

  • Heeft u vooraf aan uw bestelling een vraag over de kwaliteit  van een desbetreffend product of aanvullende informatie nodig. Laat het ons dan weten. Wij sturen (indien mogelijk) aanvullende informatie, zoals technische specificaties, tekeningen of aanvullende productomschrijvingen per mail op. 
  • Heeft u het product reeds ontvangen en heeft u twijfel over de kwaliteit. Maak een duidelijke foto van het product en omschrijf u klacht zo duidelijk mogelijk.