Kan ik mijn bestelling retourneren? 

 

U heeft de mogelijkheid om een standaard product binnen een zichttermijn van 14 dagen zonder opgaaf van reden(en) retour te sturen. 

 

Volg hiervoor onze instructies Herroepingsrecht 

  • Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via webshop4tuinen@gmail.com of info@groenconcepten.nu
  • (zie algemene voorwaarden  Artikel 6-10 Herroepingsrecht )

Zichttermijn 14 dagen:

  1. Wanneer u geleverde artikelen na afloop van de zichttermijn niet heeft geretourneerd (of heeft laten retourneren), is de koopovereenkomst definitief.
  2. Na deze periode van 14 dagen kunt u uw aankoop niet meer zonder reden(en) terugsturen. 
  3. Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op. 
  4.  Vul hiervoor zo spoedig mogelijk of in ieder geval binnen 14 dagen het herroepingsformulier in. 
  5. Stuur het product met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele en onbeschadigde staat en verpakking retour. 
  6. Wij kunnen uiteraard de zending bij u op (laten) halen. De kosten van de vervoerder worden dan aan u doorberekend. 

Schade aan producten

  1. Producten, welke reeds in gebruik zijn genomen of waar onnodig schade (krassen, deuken enz. ) aan is ontstaan tijdens de zichttermijn nemen wij niet retour.
  2. Indien onnodig schade, door onzorgvuldig handelen ( krassen of deuken) aan het product zijn ontstaan, kunnen wij waardevermindering in rekening brengen. 

  

Creditering van het factuurbedrag

  1. Wij zullen binnen 14 kalenderdagen het verschuldigde orderbedrag op de ons bekende rekening terugstorten.
  2. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief de standaard verzendkosten gecrediteerd. 
  3.  Bij het retourneren van het bestelde product zonder opgaaf van reden(en) brengen wij de retourskosten van de vervoerder in rekening.

Maatwerk

  1.  Maatwerk mag niet retour  - U kunt het product niet retourneren wanneer  het speciaal voor u gefabriceerd is. 

Transportschade of beschadigd in de verpakking?

  1. Wij adviseren om direct bij levering van het product, deze in het bijzijn van de vervoerder te inspecteren en indien er een schade op zichtbaar is, het product aan de vervoerder terug te geven.
  2. Schade ontstaan bij levering of tijdens transport of een ander gebrek valt onder garantie. Uw bestelling wordt afhankelijk van het type product zo spoedig mogelijk en kosteloos omgewisseld. 
  3. Hiervoor moet een aantekening op de pakbon gemaakt worden, zodat wij voor een correcte afhandeling kunnen en een vervangend product kunnen verzorgen. Maak direct een duidelijke foto van de schade, de pakbon of label van het product. 

Vraag over de geleverde kwaliteit? 

  • Stel uw vraag per mail en omschrijf deze zo duidelijk mogelijk. Stuur een foto. Vragen bij twijfel van het product worden enkel schriftelijk afgehandeld.