Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling heb? 

Onze producten worden rechtstreeks  vanaf de leverancier of fabrikant geleverd. Wij hebben geen fysieke winkel, waar u het product kan ophalen. 

Uiteraard zijn wij telefonisch bereikbaar voor al uw vragen of wensen. 

 

Levertijd bij standaard producten

  • Standaard producten zijn in de meeste gevallen op voorraad.
  • Meestal kunnen wij de door u bestelde artikelen dan ook dezelfde werkdag nog bij onze vervoerder aanbieden.
  • De vervoerder zorgt ervoor, dat uw bestelling binnen 48 uur op het opgegeven adres in Nederland wordt bezorgd. 
  • Bij levering naar België  kan de aflevering langer duren. Wij houden u hiervan op de hoogte. 

Wat te doen voor een snelle bezorging

  • Het is wenselijk om uw bestelling voor 12.00 uur te ontvangen
  • Zodra uw bestelling aan de vervoerder is overgedragen, ontvangt u hiervan per e-mail een bevestiging
  • Bij kleine bestellingen:  Bent u op het moment van de aflevering niet thuis? Dan laat de vervoerder een bericht achter met aanvullende bezorginformatie.
  • Grote bestellingen leveren wij op afspraak. Op deze wijze weet u precies wanneer u uw bestelling kunt verwachten
  • Waarneer wij uw bestelling  niet direct uit voorraad kunnen leveren, dan wordt u direct geïnformeerd.
  • Wij laten u dan ook meteen weten wat de verwachte afleverdag is.

 

Levertijd bij maatwerk producten

  • Maatwerk heeft een langere levertijd, omdat het product volgens uw wensen wordt gefabriceerd. 
  • Heeft u maatwerk besteld? Dan kan de levertijd oplopen tussen 14 kalenderdagen en 6 weken 
  • Wij geven een zo nauwkeurig mogelijke verwachting van de leverweek aan op basis van capaciteit en ervaring met soortgelijke producten.
  • We doen ons uiterste best om te voldoen aan de verwachte leverweek. 
  • Op vrijdag voor de verwachte leverweek sturen wij een bevestiging van de verwachte leverdag.

 

Kan ik zelf het bezorgmoment kiezen?

 

Op dit moment is het nog niet mogelijk zelf een bezorgmoment te kiezen. Via de Track & Trace code kun je via de link op internet of via de PostNL App zien wanneer je je pakket kunt verwachten.

 

 

Waarom moet ik de pakbon tekenen?

  • Bij het tekenen van de pakbon, bevestig je de ontvangst van de artikelen en dat er geen zichtbare schade aan de producten is. Indien je bij bezorging schade of onjuistheden ontdekt, meld dit dan direct aan de chauffeur en neem contact op met onze klantenservice.
  • Wij ontvangen ook graag foto's. 
  • Constateer je op een later moment schade of onjuistheden, neem dan zo spoedig  mogelijk contact met ons op voor een spoedige klachtenafhandeling. 

Er kunnen onvoorziene omstandigheden optreden waardoor een levering wordt vertraagt. 

  • Echter kunnen er met maatwerkproducten ook vertragingen in de productie ontstaan.
  • Wij zijn niet aansprakelijk voor mogelijke gevolgkosten van een later dan verwachte leverweek.
  • Gevolgkosten kunnen niet gedeclareerd worden. 

 

Niet kunnen afleveren of lossen?

  • Bij grote producten moet het adres bereikbaar zijn met een grote trailer van 13.6 meter. 
  • Bij leveringen van grote producten, dient u zelf zorg te dragen voor een losmogelijkheid.
  • Onze vervoerder(s) hebben meestal geen beschikking over een kooiaap of kraan.
  • U moet zelf zorgen voor extra mensen, hijskraan of een heftruck. 

 

Tevergeefse levering, herlevering of onnodig retour

  • Producten, welke op de afgesproken dag niet afgeleverd kunnen worden, neemt de vervoerder mee retour. De werkelijke transportkosten worden vervolgens berekend. 
  • Mochten de retour ontvangen producten niet de eigenschappen vertonen, zoals gepretendeerd in uw aanvraag, dan worden de extra geleverde producten alsnog in rekening gebracht, inclusief eventuele transportkosten. 

Wij leveren niet op zaterdag en zon-en feestdagen

 

Is uw vraag nog niet beantwoord? Neem dan telefonisch contact met ons op.